Zaloguj się

Cześć, przygotuj się do podróży!
Zaloguj się do mojeps.
Możesz zalogować się do mojeps automatycznie skanując kod QR, który znajduje się na Umowie udziału w podróży.
Jak zalogować się do mojeps?
Przygotuj swoje dokumenty podróży.
Otwórz Umowę od pstravel.
Odszukaj pierwszą sekcję na dokumencie: do logowania wymagany jest poprawny adres mailowy, taki sam jak przy rezerwacji oraz przepustka do zmian w rezerwacji – kod bezpieczeństwa mojeps. Kod bezpieczeństwa to 6 cyfr i jest unikalny dla każdej rezerwacji.
Jesteśmy tu, aby Tobie pomóc.
Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę poprzez Kontakt dla Płatnika. Uzyskaj od nas spersonalizowaną odpowiedź na pytanie. Możesz napisać w mojeps lub dołączyć do kolejki oczekiwania na połączenie. Wspólnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Dołącz do kolejki oczekiwania.
Porozmawiaj z ekspertem telefonicznie dołączając do kolejki oczekiwania. Wystarczy wejść do Kontaktu dla Płatnika i wybrać połączenie. Zadzwonimy do Ciebie jeszcze tego samego dnia!
Przejdź do mojeps

ważne
Uważaj na oszustwa dotyczące korespondencji od pstravel.
W wiadomościach mailowych nigdy nie prosimy o: dane dokumentu tożsamości lub paszportu. Pamiętaj – numeru dokumentu wymagany jest tylko do odprawy paszportowej, którą wykonasz na swoim koncie samodzielnie. Płatności uiszczaj tylko na numer konta podany na Umowie udziału w podróży lub po zalogowaniu na mojeps. Nie wykonuj przelewów na konto inne, niż to podane w Dokumentach podróży.

Skontaktuj się z nami!
Kontakt dla nowych Podróżników.
Napisz do nas lub dołącz od kolejki oczekiwania na połączenie. Uzyskasz od nas odpowiedź na skrzynkę mailową. Możesz również napisać do nas na Messenger.
Wybierz formę kontaktu
Kontakt dla Płatników.
To najszybszy sposób kontaktu z ekspertem pstravel. Wpisz kod bezpieczeństwa mojeps, wybierz temat konwersacji i dokładnie opisz swój problem.
Przejdź do mojeps
Nie posiadasz rezerwacji? Rozpocznij przygodę!
Jaki rodzaj podróży?
Wróć na górę
Zaloguj się teraz
Porozmawiaj z nami